Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Wednesday, April 1, 2009

[S A Y A dan pengalaman]




salam~

waktu pagi. 4.00 a.m. saya tak tidur malam tu. hanya menunggu waktu untuk bersiap dan bertolak. 3.00 a.m. bangun dari sofa, kejut mak, abah dengan ayu. haduihh..

naik kereta pakcik mail. terima kasih kerana sanggup hantar kami walau pg2 buta begitu. saya tahu mengganggu tidurnya kan. haha. tiba di LCCT. stand for wat hah?.. saya tak ingat laa. pg2 mcm ni LCCT ni dah ramai orang. tak sabarnya rasa untuk saya bertolak. saya nak keluar. saya tak nak berada di sini buat sementara waktu. serabut sangat rasanya. :(

flight lambat lagi. ok fine, kami pergi breakfast dulu. amik2 pic sikit dengan muka yang baru bangun tidur tu. haha. excited! tak sabar! bawa saya jauh dari sini cepatt!!!!!plzz?.. huh.

erm, di LCCT, melihat golongan2 tertentu berjalan megah dengan uniform mereka. siapa?.. hmm.. hee. melihat lelaki2 berbaju oren tekun bekerja. mereka seperti sangat gembira dengan kerja yang dilaksanakan. kalian kenal siapa mereka? orang angkat beg tu la, yang tolong letak beg kita kat kargo tu.. saya nak bersama2 join sembang2 mereka yang gembira itu boleh? sebab saya penat merasa sedih. hurmm... melihat juruterbang2 itu berlalu. waaahhhh, seronoknya jadi mereka. tapi risikonya tinggi. melihat pramugari2 itu berlalu. urmm, saya nak ikut boleh?.. hee. lawanya kamu ni. :) dan kemudian melihat pramugara2 itu berlalu. handsome. itu yang pertama terluah di hati. oops, bukan di mulut yea. nanti mereka perasan.haha!

lalu terus terlintas. kalau saya jadi juruterbang tu?.. hmm.. kalau saya jadi pramugari tu?.. hmm.. kadang2 teringin juga. boleh terbang ke banyak tempat. wahhh.. saya suka. =] bawalah daku pergi~ dari derita ini~ *tiba2 teringat lagu tu.

3 comments:

yanti ahmad basirruddin said...

1-LCCT-lower cost carrier terminal kot

2-bf akak ko hawt!

3-org angkt beg tu ensem x? muahaha!

4-pilot?nazmi?manisnye cinta?cairo?puding caramel?


tngu smbgn cerite ko ni.cpt2!

;)

fAraHzIEka=] said...

1-ye2! btl tuh.. tenkiu2 =)

2-urmm, no komen! ahaha

3-ad jgk yg ensem.. kot! hee. even hanya agkt beg?.. sekrg2nya kerja mereka mulia kan.. kmu ni farah! hee. :)

4-iye! iye! saya nak dye. bley x bg saya stu? =( ehehek!

wait laa dear~ hee. ;)

NaDya IzZaTy (x_X) said...

haha =P hands0me laa rmb0t kaw farah!

hik3!cute2!**