Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Wednesday, April 1, 2009

[lagi, lagi dan lagi]

di tag oleh ramai. dan ini apa yang diringkaskan untuk semua lah yea. hee~ ain, yanti dan nadya.. ini dia jawapannya. ;p


1. Apakah hubungan awak dan dia?
mestilah kawan saya.. kamu ni!

2. 5 impressions terhadap dia?
1-baik.
2-nakal.
3-satu kepala dan banyak akal. hehe.
4-tak mampu untuk berfikir lagi. hee.
5-tak tahu. hee.


3.Perkara paling memorable yang dilakukan kat awak?
banyak la. saya je yg tak pernah buat untuk mereka. kn2? ;)

4.perkara paling memorable yang dia kata pada awak?
sygg kmu farah! waahh.. syg mereka2 juga. btl!

5. Kalau dia kekasih awak.. awak akan...?
mereka memang kekasih saya lah. hehe. saya akan? apa kamu tny ni. kamu ni!

6. Kalau dia jadi musuh awak.. awak akan..?
jauhkan la. saya syg mereka lah! ;) kamu ni!

7. Kalau dia kekasih awak.. dia perlu improve dlm..
xyah improve pape lah. da ok da tuh. just be the way u are kn my fren? hee.

8. Kalau dia musuh awak.. mungkin kerana
saya tidak menjadi diri saya sendiri. hmm..

9. overall impression ttg dia
sgt2 memahami.. thnx my dear2!

10.The most desirable thing to do to her /him
gelak2 sampai orang kata kami gila. nk x kwn2? ngee~

11. Apakah awak rasa tentang pandangan org terhadap awk?
saya? sengal btul la pompuan ni. i guess.. haha. mereka berhak. for me to noe is better, for u to tell is more better. kn2?.. =] jujur saja. saya tak kisah dan saya terbuka orgnya.. hee~

12. the character of you for yourself?
hatiku adalah watakku, akalku adalah pemain watakku. :)

13. On contrary, the character you hate about you
si pemendam perasaan yang sgt hebat!

14. The most ideal person you want to be with?
family bersama hidup kami yang dulu.

15. For people who like you, tell sumthing about them.
mungkin membuang masa kalian. btl. but n ofcz, i like u too!

saya juga tiada mood yang agak baik untuk mengetag org lain. its up! c(=

2 comments:

NaDya IzZaTy (x_X) said...

hahahaha =)
mmg sengal~
marah tag!hik3!
0uhhh,,bein missin yu much!

fAraHzIEka=] said...

dah dye tny byk sgt
hahahaha:)
kamu ni!
hik3..
owhh, mishh you berkali2 much3nya nadya!