Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Wednesday, April 1, 2009

[again me..]

salam~

rabu. 1.54 pagi. 1 april 2009.

walau pedih mata saya untuk terus menatap laptop ini. saya gagahkan jua. semalam, 31 mac 2009, saya banyak menangis. dan saya teramat penat dengannya. sudah berkali2 mata ini dicuci. huh. membaca comment2 dari teman2 dan seniorku yang tidak jemu2 memberi semangat. sekali lagi farah? hmm.. saya sendiri tak tahu kenapa saya begini. ok. c'mon! bgn laa farah. teman2ku, TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA!

baik. saya terus bangun. waktu2 macam ni selalunya saya dah tidur sebab tak tahan menahan mata yang pedih. tapi hari pertama di purnama empat ini saya ambil keputusan untuk bertahan. dan hari ini, saya akan terus menulis, menulis dan terus menulis. mungkin sampai tangan saya tercabut. wow! hee. iye, saya gila?.. memang pun. i admit it. haha!
sambil menonton cerita jepun yang dicadangkan k.syeeda di youtube, mata saya terus segar melayannya. terima kasih k.syeeda! ;) rasa ingin tahu yang semakin mendalam tentang cerita tu buat saya terus stay up malam ni. huhu. dah lama rasanya tak begini kan.

oh ye, internet di rumah semakin tenat. dan saya tak tahu sampai bila saya dapat bertahan. mungkin sampai malam ni, esok, minggu ni, sebulan lagi. entah. dan saya hanya mengikut apa yang dirancang dan apa yang termampu. sory mum n my sis, saya ni selalu menyusahkan la! heyy! =( dan kerana itu jugalah saya akan terus menulis.

sekian.
*ada banyak lagi yang ingin diperkatakan. mungkin entri yang seterusnya. sila2lah baca yea. kerana saya kalau menulis tak boleh berhenti. dan hanya menulis untuk satu page adalah bukan saya. iye! hee.

4 comments:

threedotcolours said...

tulis laaa bnyk3!
hahahaha =)

FarahAzieka Nasir said...

okeoke
sampai tercabut tangan kan
hahahah
;)

nurulainabdrazak said...

ouh!
one litre of tears!
lagi tgok cte tue,
lagi nanges!
hehek!

FarahAzieka Nasir said...

yke?
aloo.. kte bru stat tgk
jgn cter lg
tgu sy abis dlu yea..
ehehe~ =)