Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Tuesday, March 31, 2009

S A Y A

salam~

iye, ini saya.. sudah kembali.. ;) lama rasanya saya menyepi. untuk entri yang baru ini saya tidak berniat untuk berceloteh panjang. cukup sekadar memberitahu dan menunaikan janji bahawa saya kembali. mungkin dengan semangat baru. mungkin? hmm.. saya sendiri tak tahu. secara jujurnya banyak yang ingin saya ceritakan. pengalaman yang saya lalui sepanjang saya diam.

kepada kawan2,
tak tahu macam mana saya nak ucapkan terima kasih kepada kalian. tidak putus2 bertanya khabar. saya teramat bersyukur kalian adalah sahabat saya. saya sangat bertuah memiliki kalian sebagai teman. mungkin kalian yang malang agaknya yea memiliki saya sebagai sahabat.

oh ye, hari ini adalah hari terakhir bulan mac. bulan yang saya rasakan sangat pedih untuk saya lalui. walau apa pun ia, segalanya masih belum selesai. dan adakah saya akan terus membawa segalanya itu untuk hari2 mendatang? atau adakah saya akan meninggalkan ia terus pada hari lalu? entah. berjuta soalan dalam kepala tatkala entri ini ditype. huh. * farah~ jgn mengeluh lagi laa.. tdk2! saya redha. mungkin ini balasannya kan kepada manusia yang sgt2 berdosa ni. hee. saya akan menutup lembaran ini dengan hati yang terbuka dan menerima. alhamdulillah.

sudah. mata saya sudah teramat pedih.

urmm, blog saya kembali di renovate.. hee~ masih dalam pembikinan. kerana masalah kesihatan yang langsung tidak membenarkan saya terus melekat pada laptop ini. terpaksa dilakukan sedikit2. tapi lama2 jadi bukit kan. huu.

sekian.

10 comments:

ieda said...

dear...
live on! cuba tengok one litre of tears... cter jepun..u'll be crying, and u'll be fine later. seriusly :)

hope u'll be just fine.. tak elok sedih lama2.. nanti hilang seri..;)

senyum2!

fAraHzIEka=] said...

thnx sis!

ntah laa k.syeeda
bertimpa2 rsny..
hurmm.
xpe lah, kuat! live on!
hee~

ok. fara tgk cter 2 yea.
thnx byk3.. :)

i'm smiling now... ;)

NaDya IzZaTy (x_X) said...

haha =)
eyyyhhh syg!
kami TIDAK malang p0wn 0k!
sket p0wn x!
S A Y A~
yes K A M U..

eyhh sdap laa lagu ni!
hik3!

btw,life is a j0urney NOT destinati0n!
s0,j0urney g0es 0n but destinati0n st0ps.

...stil...
bnyk lg yg kte b0leh bwat slaen bersedih kn?
CHEER UP SYGGG!

yanti ahmad basirruddin said...

yeay!
kamo sdh kembali!

ily!

ieda said...

good girl!

know what? ive been through a hard part in my life last year.. the worst ive ever been living in.. and finally, i managed to let it go.. after a year.. a new year resolution..and for the moments ive wasted for mourning over the saddest things, i regretted it. seriously.. so girl.. cheer up..find the best in you.. be the happy you again..regain spirit from ppl around u.. and insyaAllah u'll be just fine..u're still young, dont let the sad things control you..you control it ok? :)

goodgirl.watch it.u will cry more and more..and u'll be fine. take the moral kayh?:)

fAraHzIEka=] said...

yes kmu~
cheer up!
a long2 journey rite..
hmm
ok, thnx sygg!

fAraHzIEka=] said...

iye yanti~
ini saya..
;)

ilysm2!

fAraHzIEka=] said...

hmm..
k.syeeda
thnx again yea!
i'll remember that..
control! huh. :)

ok. nnt da abis tgk i'll tell u ea
;)

newr0ll said...

farah!
rindu kamo!
lame btol menghilang~~

kalu ade xg indoon,mesti dh ade kat umh kite~

ntah bile kite nk turun kl.
lame lg kot.
sedikit bz.

jangan sedih2!
weh,rindu korg!

jangan pergi taw??!

lagu kat blog kite..
dgarlah~
sedih weyh~

kite teringt kat korg jek!
sayangsayangsayang!
=(

fAraHzIEka=] said...

yes dear~
i'm here now
menghilang mencari sesuatu
xpe kn??
ok enuf.
;)

xpe lah
tke ur time gurl
saya sntiase di kl mnnti kalian~
tnh airku
hee..

jgn rsau la dear
i'm smiling now kn..:)
jgn la wat muka sdey
nnt saye ikt
ok sygg!

i'm alwys rmember u sygg2ku!
rndu sgt2..
btw, thnx ain~
ilysm!