Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Sunday, December 20, 2009

[hantu]

salam~

selepas makan di Nando's tadi, perut masih lapar dan kebulur. singgah di nasi lemak 70sen kg baru. saya teman mak keluar dari kereta (beli bungkus sahaja).

abah (yg berada di dalam kereta) ; adik, call mak tanya dah sudah ke belum.

adik; tiada jawapan (senyap sunyi mati)

abah; dik, dah call ke belum?

adik; tiada jawapan (senyap sunyi mati)

abah; mak tadi dik dapat ke tak? dah call?

adik; tiada jawapan (senyap sunyi mati)

abah; adik? (abah pandang sit belakang..... !!!)

padahal saya dah keluar dengan mak tadi
kami masuk kereta,

abah; abah ingatkan kau tak keluar tadi. puaslah abah bercakap sorangsorang.

mak; haha. nasib baik takde yang menyahut.

adik; abah bercakap dengan hantu.

2 comments:

miszdinky said...

wah!!!
takotnya sis..
nsb bek x de yg nyahut kat blakang..
lau x??
haha..

btw, knape mcm sdh2 je shout out kat fb???

chill okay dear?? muahxxx!!!! xoxo

FarahAzieka Nasir said...

haha, tu lahh pslnya
;)

ouhh, biasalah sis.
nvm org yg bernama fara kan strong!
kankankan?

thanks btw kak fara
xoxo :)