Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Saturday, April 4, 2009

[~ok~]

ok. apa kata saya stop kejap dengan cerita dan kisah saya. jawab tag kejap yea. sory lambat nadya. hee~

5 things in my wallet:
  • i/c(muka saya tak macam pendatang kan?.. ngee~)
  • duit(kadang2.. adeyy!)
  • kad2 yang entah ape2(sengaja disimpan.. wat sampah. huu..)
  • bank card(no money no talk meh.. hee~;))
  • gambar =]

5 favourite things in my bedroom:
  • place where i lay my back(katil laa! hehe..)
  • bantal busuk!(seyes busuk gler! tapi besh.. oops!) =p
  • bear2=)
  • cadar oren tuu..(fav colour lor.. hehe)
  • cermin panjang(place where saya selalu menjadi perasan.. ahaxx!)

5 things I wish to do :
  • sumthing lighten my future.. hurmm..
  • panjat bukit jerit kuat2!(bukit mn nak pergi ek? hee~)
  • create a book full of my karya2(wah2, perasan la tu.. adoii!)
  • belajar bahasa(the most i want, belah2 negara matahari terbit la. btw, tak ksh. nak jadi cam mahathir lokman boleh?) =]
  • meet sumone yg dah lama dicari(di mana kamu?.. heyy..)

5 things I’m doing now :
  • duduk di meja makan(on9 laa)
  • typing
  • garu sana sini.. aduhh..
  • lap mata yang dah bertakung air(adeyy, bila nak baik neh..) ;(
  • pandang kiri pandang kanan(saya sorang2!!)

5 people I would like to tag:

  • muhammad aqif haikal.. wujudkah dia?.. apa kamu merepek ni??? entah. ",


*saya menjadi semakin gila mlm2 begini.. =(

2 comments:

NaDya IzZaTy (x_X) said...

haha =)
si farah yg masih sengal2 seperti dulu,,
yupp2!
thxx jwb~xkesah p0wn.
tp tagged ni b0ringggg gilaaaakkk kn?

fAraHzIEka=] said...

hehe =)
wlcme2 dear~
agk bosan ah
hihik!
=p