Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Tuesday, April 19, 2011

[ Hidup kena happy! ]

assalamualaikum!

tak tahu mana nak mula tak tahu apa nak tulis. tapinya nak tulis. kalau dilihat post terakhir saya adalah pada 17 January 2011 which is the month of my birth. yes, i know lamanya and about 3 months saya telah tinggalkan blog ni. but still masih pada tahun yang sama kan, so takde lah lama sangat. haishh. :p

bukan tak mahu menulis, mahu semahu-mahunya. tapi macam-macam jadi yang kadang-kadang buat saya bosan. bosan nak buat itu bosan nak buat ini. parah jugak. haih. rasa nak pergi jauh jauh tak nak dekat dengan siapa siapa nak duduk sorang sorang. cumanya nak family je yang dekat yang lain tak payah. takde lah kacau orang, takde lah sakitkan hati orang, takde lah menyusahkan siapa siapa takde lah itu takde lah ini. senang kan? tapi tidak. okay dah. rasa nak sedih sedih pulak. eh tak mau lah. hidup kena happy! :)

seronok tengok sahabat-sahabat lain rancak meng-update. cerita itu cerita ini, macam-macam. really interesting! tengok tengok gambar lawa-lawa. subhanaAllah. while me, ada ke perkara menarik yang boleh dikongsi? ada ke gambar-gambar menarik yang boleh saya letak untuk dilihat yang lain? takde mungkin. sob sob. saya seorang yang membosankan. urghh! takpe lah. asal tak kacau siapa siapa, asal tak sakitkan hati siapa siapa, asal tak menyusahkan siapa siapa. kan? kenapa asik ulang benda yang sama? sebabnya lu pikir lah sendiri. :) hidup kena happy!

insyaAllah post seterusnya nanti.

No comments: