Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Friday, December 24, 2010

[Jambori Komander]

salam~

tak tahu mana nak start. whoaa. :)

Jambori Komander Kesatria, Uitm Merbok Kedah. seminggu latihan di Melaka dan seminggu di Uitm Merbok.

Acara :

- merempuh halangan
orang gemuk macam saya memang tak layak lah, tett!
- prologue (berlari, berbasikal)
yang ini paling memenatkan, berlari, berbasikal entah berapa round tak ingat. haha.
yang pasti, tak layak juga tak mampu. :p

- EOQ Komander Challenge (berlari, berbasikal, berkayak, berbasikal semula, dan berlari)
yeap, ini acara saya. pertama kali berkayak di laut. pengalaman... dan berlari 3km. haha, tak
tak sangka mampu habiskan. well, sangat bermakna. thanks izzul, thanks semua! ;)

- kawad kaki
masuk juga, we've done our best! tapi takde rezeki. sokay sokay. yang penting pengalaman. :)
- kebudayaan
okay yang ini izzul masuk. menari mengalahkan saya. best! HAHA. kidding dear. tempat
kedua. congrates! ;)
-
khidmat masyarakat
lagi satu pengalaman bermakna. ke rumah orang tua-tua. tolong tolong bersihkan rumah sembang sembang. :')



apa yang pasti, komander mencipta banyak pengalaman bermakna yang tak mampu saya lupa. with those best buddies around me, wonderful! tak termampu nak tulis panjang panjang. tengok gambar. :)

kalau kau tak boleh, aku pun tak boleh!
(*ayat semangat ciki bagi masa berlari. great! sebab tu jadi mampu. rinduu!)

will be missing you guys so much. sayangnya nak tinggal tapi apakan daya.

mind over matter :')

and btw, tengok lah muka saya ni. dah jadi dayang senandung balik. tapi takpe, wa cakap lu nanti wa putih balik jadi cantik gila. haha! ;p

silalah tengok gambar di post seterusnya. yang lain tengok di fb. ;D

sekian.

2 comments:

farahain jaafar said...

HAHAA ! ini la yang buat aku terharu tuu . rasa macam nak nangis pun ada . rinduu !

FarahAzieka Nasir said...

HAHA, yeke. aloloh sweetnya! huhu ;p