Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Sunday, February 14, 2010

[ So long and goodbye ]

salam~

takde apa nak merepek panjang panjang bak kata seorang teman, kerepek is merepek dan saya balas kerapu is merapu. memang padan lah kan melayan duadua ekor tak betul. :) tidak mengapa, tidak mengapa...

one happy family at home! aha, itu yang kita mahu. haha. i just love being home with them. sangat sangat relieve. ;) dan saya senyum banyak banyak. semalam cakap saja teringin nak makan satay, malam tu jugak ke Satay Haji Samuri. ouhh sungguh sedappppppppp! + akak buat chocolate cake lagi yang moist moist sangat. sangat suka! mewah makan di rumah, sangat sangat suka. huhu. chopp, mak saya kata saya banyak makan. tapi takpe dia suka. jadi saya mahu makan banyak banyak lagi bagi dia suka banyak banyak lagi. ;p i love you so much lah mama! hakhakhak. *yelah suka lah banyak sangat sukanya!

things-to-do;
1-buat puding caramel
2-c++ siapkan
3-account latihan banyak banyak
4-calculus prepare for next upcoming test!
5-beli kasut. satu je satu je, please please please... HAHA.
6-reading!
7-ada lagi tak ingat nantilah list balik. hehe. =)

ohh2, dari pagi tadi berkobar-kobar nak renovate blog yang tak seberapa. hah, ini hasilnya yang rasanya cukuplah tu kot. penat. rumit lah. btw, saya sangat suka lah blogging! no doubt, sebab suka tulis banyak banyak tapi tak suka cakap banyak banyak. hehek.

dah lah. marang merapu dah, selamat malam. :)

Gong Xi Gong Xi! Angpow Lai Lai Lai! ngee~

No comments: