Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Thursday, November 5, 2009

[ mencari seseorang untuk menari ]

salam~

oke kalian, entry ini diilhamkan selepas menonton iklan Sehati Berdansa! (dengan kuat terpekik). saya teringin lah kawankawan. haha, seriously! yeap, saya tahu saya gila. tapi..... saya tahu saya tak mampu sebab :

SAYA TIADA PASANGAN UNTUK MENARI BERSAMA

chopp! tapi saya tahu menari oke. jangan pandang rendah saya kalian! hahaha. hurmm, tapi itulah masalahnya. tapi kan... tapi... rancangan itu untuk selebriti sajakah? mahu cari laki selebriti lahh. perasan you~ muahahaha.

fine lahh! saya tahu saya dah merepek tahap... tettt! but still...

guys... anyone? mahu jadi teman tari saya?
hip hop mungkin err ballet err classic, hummm.
PERASAN!!!
wink2 (^^,)

*ni lahh jadinya kalau farah kebosanan, nasib baik blog ini tidak mampu berkata-kata lahh. erm, nasib badan lah yea siapa jadi pasangan hidup saya... "ohhh mama, saya mahu kahwin......" dunia semata, study3! haha, ;p


5 comments:

senorita. said...

hahak~ suke gilerr sein doh!
ummm~ jommah nari ngn aku;p
kite pasang cite step up;p
hehe

razaey said...

hahaha..love ur words!!begitu unik~

fAraHzIEka=] said...

yas;
jum kapel! hak3, step up? street dance. woohoo!! best siot. muahaha ;p


radzi;
language is beautiful :)
thanx3, keep reading yea...

nurulain said...

hehek!
xde keje sangat name nye nie!
;)

nanti kte kahwin,
ade bwat balro0m dance!
so..
kawin cepat2 sbelum kte kahwin!
hahak!
;p

fAraHzIEka=] said...

kalau saya tiada psgn mahu menari sorangsorang di situ bley?
hak3, ;)
(syok sendiri)