Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Saturday, April 11, 2009

[ini dia...]

upload satu gambar kegemaran anda. kenapa anda suke gambar ini?



iye, ini saya. bersama budak kecil ini. haha. iklan gigi!! muahahaha. comel tak kami?.. kui3..
perasan! hakhakhak. ok fine~ act tak tau nak letak gambar apa dah. yang ni pun jadilah. hohoh.

Bila kali terakhir mkn pizza?

urm, baru je. delivery kat rumah. yesterday kot or kelmarin. hehe.

Lagu terakhir yg anda dengar?

wannabe

Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?

dengar lagu, bau mak saya masak (sedap sungguh!) haha

Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?

hmm ",
ikut kamu lah.. aiman tak kisah~ haha.

Tag lagi 6 org *

yanti
ieda
k.syeeda
k.farah
nad
ain! hakhak. dia tag saya, saya tag dye balik. sengal kan. hahaha.

Siapa no 1 pada anda;

my sengal2 buddy! hoho..

Org no 3 ada hubungan dgn sape?

owhh, saya tw2! haha. org Moscow yang di sayangi kan? btl tak k.syeeda? hik3.

Kata sesuatu berkenaan org no 5;

nad, cepatlah update blog kamu.. sama je dari hari tu. huhu.

Bagaimana org no 4?

sis yang baik! hehe. cute2 ;)

Siapa org no 2?

meon's ehemm! hakhak

Bagi pesanan pd org no 6

rindu kamu! saya tag kamu balik. padan muka! hakhak. takde2 tak payah jawab dah. hee

1 comment:

miszdinky said...

wah..
tag akak yerk??
adoi..
xpe2..
juz 4 u lil sys..
hee.. =)