Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Saturday, March 7, 2009

[PERHATIAN!! : saya.............]

hari ini saya sungguh bosan..akk ku awal2 pagi lagi dah menghilangkan diri dgn bkl abg iparku..abah.gi keje laa ape lg...n awal2 pg juga sepupu saya sudah mengganggu tidurku..igtkan ada la benda penting nak tanya.at last,"bO, raja lawak semalam siapa menang?", haih...ikutkan hati mahu saja dipelangkung kepalanya...adoiii...hoho..=p malah awal2 pg juga nenekku juga melakukan perkara yang sama...dan hp saya sekali lagi berbunyi dengan ringtone 'stupid girl'...chOp2!that's not me ok....haha...

ok mira : raja lawak semalam sepah yang menang...jihan kedua dan amir ketiga..dah dapat jawapannya..??hee~

dan nenek pula : ..iye nek, ptg nanti obo datang yea ngan mak n ayu..tunggu ayu balik dulu...ok??(;

apa la yang saya merepek ni..saya pun tak tahu.maaf ye kalian2 saya cuma nak membebel di sini dan apa yang cuba saya nak sampaikan adalah;
SAYA BOSAN!!
;(





oh ya.saya lupa.;)

i've learn something new today!.yeay!
*sambil melompat2..wuhhooo~dalam kebosanan yang melanda diri..saya telah pandai membuat puding caramel!!tak sia2 hari yang bosan ini yea...malangnya puding sedang dalam proses penyejukan dan saya tidak sempat untuk mengambil gambar sebagai bukti...

nanti yea kawan2..saya janji saya akan letak kemudian..
promish!!


p/s : kepada cikgu junaidah...yeay! saya telah pandai membuat puding caramel cikgu...nanti saya buat khas untuk cikgu ek..but it still tak dapat menandingi puding cikgu...=) terima kasih cikgu dan saya amat merinduinya..=)



No comments: