Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Sunday, March 8, 2009

[aMpUn?]

untuk post kali ini saya hanya ingin memohon maaf. kenapa?

untuk post yang lalu saya telah berjanji untuk meletakkan gambar puding caramel yang saya buat. malangnya kalian. saya memang nak letak. tapi tadi puding caramel tersebut sudah lesap ditelan dalam mulut mereka2, which is family saya. belum sempat untuk saya snap. telah hilang semuanya. aduhai.....

iye. saya tahu ini bukan perkara penting.

tapi saya tak mahu dituduh mungkir janji!... x mau!x mau! dan saya bukan begitu hakikatnya. btl!huu...

jadi dengan ini, saya memohon maaf. sory? =)

lain kali saya letak yea kalian. maaf sekali lagi.

sekian terima kasih.
:)



..................................................





2 comments:

yantiahmadbasirruddin said...

kte taw ko xsnap cz puding caramel tu x jd
kn3?
ahaha

FarahAzieka Nasir said...

ahaha
jd laa..eei!
huu
;)