Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Monday, March 2, 2009

[mish 'em]






hmm..
mlm2 yg sunyi camni
da lar dgn sejuknya
kerinduan semakin menyelubungi diriku
semakin ari semakin menebal
wuuu~

kawan2~
i miss them so much
my 10 frens, my cubemate, my classmte, my frens lah!
adoii...
kangen banget sma kalian

11 frens~
yas, farhana, nia, ain, sheda, ieda, nadya, amni, sal, fara
miss 2 stay wif u gurls in only one room
we're laughing, smilin', talking, sharing n byk lg lah
weee~ rndu2!
kOme da lah tgl jauh2 lg2 dgn diriku ini
berbatu jauhnya
nk jumpa kena buat plan yg btl2 akan berjaya
huih..rumit2..
hee~
cubemateku~
the bestiest cbemte i've ever had..
wooo~
mcm2 kami buat
ponteng memonteng adalah biasa
perkongsian juga adalah biasa
smpai roti pun ada giliran untuk dibeli
sebagai bekal (malas nk g ds,jauh sgt..cafe pulak mkn duit...)
uhuhuk!
bisnes pn kami buat,tlg akak utp
tapi x lama..kami x thn
bkn apa akk dtg pd masa yg bkn sesuai
*akk, mintk maaf yea...
expermnt pn kami suka buat terutamanya saya
ya allah..
mmg sungguh sedap baunya
"yanti!!!tom yam kau bila nk buang!!!"
"farah!kek kau bila nak buang!!
"bella...ko jd tkg basuh cam biasa yerk~"
"nia,farah,yanti!cawan 2 bila nak basuh!!"
nabila selalu menjadi mangsa basuh dan selalu mengingatkan kami tentang kebersihan..
muahaha..(bukan bermakna kami pengotor)
tp dia yg rela
kami x pksa..
huu~
kawan2 ku yg lain..
clssmate?hmm...
ssh sket psl clssmte ni
hee~
xp lah,saya tetap rndu anda2 juga!
huu..
guys!rndu nk dgr kegilaan kalian..
zakwan,aslam?aku nak ketuk kepala ko!haha..
zul?da lama x tgk ko..ape da jd dgn ko yea..huhu
yen?hmm...jgn noty2 ek..kui3rndu ah nak sembang2 n nk wat bsg dgn korang!
huu..
yg len2,jgn wsau anda juga diingati cuma x larat nak tulis byk2 nama
=)
gurls!ayong,rndu nk ckp dgn ko..kte gelak2 jew dlm kelas tuh dgn nia..hahak!
diana?haha..radio kumpulanku..lme x dgr ds nyanyi...
seriously,kdg2 sdp jgk
hoho!
yg len2 anda juga diingati...=]

kepada yg lain..nad, wani, bdk2 kelas F 04 mrsm ps...
saya x pernah lupa kalian..
kita akan tetap jadi sahabat dan saya akan terus mengingatkan kalian bahawa kita adalah sahabat..
SELAMANYA~

tidak dilupakan...
mirul~
bro yg aku kenal sejak form 1 lg
satu hroom dan akhirnya terpisah
namun kami tetap siblings!
yas!mirul!farah!
aku tunggu korang kat kl yea~

ckgu jun...rndu puding caramel ckgu!
*saya sedang belajar menghasilkannya...
ckgu ros...ckgu paling sporting pernah saya jumpa
yg mengetahui semua rahsia saya...
kami rapat..dan saling berkongsi wif my siblings!=)
thers a lot uf story wanna tell u ckgu ros...
hee~




No comments: