Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Monday, March 2, 2009

[5 jAnUary dLu...]




hmm.....
its not much to talk about
=)

5 januari 1991....
yeay!first day i saw this world~
woooo~
theres a lot to explore...
;]
hurmm...
walk and walk and continue walking
till now...
i'm still walking
learn to survive
learn hw to be a human being
as long as i can sail by myself
its enuf to tell them
wen their close their eyes
dun wory bout this gurl!
i'm always ok mak abah..
;)

ok!
5 jan 2009
wow!18 now....
hee~
hari yg dah lama ditunggu untuk aku bergelar dewasa
mmg tak best!
jd kanak2 lg best
always play2..hihik!
x disambut...
hanya menerima ucapan
present?
hmmm..
ada lar sikit
dlm dua tiga jenis
muahaha..
neway,thanx baby sara, acu n uncle shah 4 the 'beg duit'
*even saya x pernah pakai that kind of beg duit...i'll try acu!hee~
(selama ni pakai beg duit mcm jantan je)hahak!
sgt2 time kasih jugak to abg man...ngeee~my bakal abg ipar...huhuk!insyaallah~4 the selipar
hak3!
*mcm tau2 je selipar saya dah nak haus..huu~
lastly, to my mama...thnx 4 the rm10 topup...huu..
*jd lar~:)

walau bagaimana pun ia
saya tetap saya dan akan terus membesar
membesar untuk menjadi manusia
yang mencintai dan menyayangi dirinya

No comments: