Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Tuesday, November 2, 2010

[ Hati Bergetar ]

salam~

it's 2.53 a.m and almost 3 a.m but still saya masih belum tidur. and my mind keep thinking. entah fikir apa entah. kalau disebabkan esok takde calculus saya takkan rajin nak stay up macam ni. that is me. memang, rasanya macam dah cover semua tapi coz i am worried. sangat sangat risau, final assessment nampaknya macam tak dapat nak membantu mana. that is why kenapa saya risau sangat. bila fikir nak tutup buku calculus then, mesti takkan jadi sebab rasa macam tak yakin. poor me :( sampai saya dah penat sangat biarkan saja buku atas meja terbukak dan saya baring atas katil sekejap nak hilangkan lenguh lenguh badan. i can't even closed the books. sebabnya, takut. urghh. :( tapi jangan buat. orang tua tua kata tak baik tinggalkan buku terbukak takde orang baca nanti setan yang bacakan. shuh shuh. :)

study punya study nak dijadikan cerita terpandang notes notes yang dilekat di dinding board meja ni. semuanya dari dia + adalah jugak notes calculus tampal tampal. can you imagine that how i am so worried about calculus. notes subject lain tak tampal except for calculus. ;( haha! abaikan notes calculus sekejap tengok notes yang lebih menarik kat sebelah. simple but for me sangat bermakna. dengan kata-katanya, you make me smiling dear err maybe kadang-kadang tergelak jugak. ;p plus teringat eclipse yang baru ditonton semalam. chopp, this is not the first time i watched but dah ber-time2 dah. hehe. tapi yang semalam punya specially untuk mendapatkan semangat nak study. kononnya, tengok muka edward yang aww~ tergoda bagi semangat nak study. sampai ada orang macam rasa tergugat. ohh dearest, surely not to worry. robert pattinson is just the one the world girls' favorite but you, is my ONLY favorite at all. ;) tapi eclipse makes me so in love. how romantic he is. uuu~ haha! mengada kan. seriously semalam rasa macam tak patut nak tengok movie musim musim exam but demi mendapatkan semangat. (*yang kononnya lah kan) instead, just to cherish up the feeling yang rasa macam nak termuntah tengok nombor banyak banyak ni. ;)


i don't wanna lose you..

tajuknya hati saya betul sedang ketawa. sebabnya, rasa sangat bahagia. Alhamdulillah. izzul said, saya takkan layan awak lagi kalau awak terus menangis macam ni. and i said, why don't you just buat lawak bodoh yang boleh buat saya senyum then? surely no, i will not crying anymore! see, i am smiling happily right now ;DD due to some masalah-masalah tertentu, lately like i said selalu nak menangis je kerjanya. sentimental sikit. but there he is. really shines my day a lot. tiap-tiap hari akan ketawa banyak banyak sebab dia macam orang gila, sampai he said that i am such a perempuan gila. siapa yang gila sebenarnya tah. gggrr. dengan siapa lagi kita nak nampak bodoh kalau bukan dengan orang kita sayang. kan? that is why sometimes i used to be kind of that annoying, crazy etc. HAHA. boo! one thing yang baru je buat saya ketawa yang terus rasa macam nak update post baru is when he called me just now. sembang sembang then,

izzul : erm... awak call saya tadi lama ke awak tunggu baru saya angkat?

me : ehh, call? bila ni?

izzul : ni lah sekarang ni. takde tadi saya terlelap masa kita message and bila saya bangun phone dah hilang rupanya terselit tepi katil and its kind berlampu. saya terus angkat je call tuh.

me : dear, bila pulak saya call awak ni? awak yang call saya sekarang.. err?? HAHA

awak memang macam ni kan. bila dah tertidur you don't even realize what have you done. teringat untuk waktu2 tertentu kita bergayut sampai dahan patah (*err?), i called you. saya tengah cakap and cakap banyak banyak tapi tiba-tiba awak langsung senyap but then saya akan tunggu sampai dengar bunyi yang saya tak nak cakap bunyi apa baru saya letak telefon tu. at that time, i know awak takkan sedar apa-apa dah. mungkin awak dah penat sangat kan. tak larat dah nak layan budak mengomel je neh. hehe. takpe saya dah biasa. awak jangan risau. hehe. tapi sampainya hati you let me be alone? kidding! you'll shine me back for tomorrow with your 'selamat pagi cinta' ;) still, notes notes awak yang saya baru terpandang tadi really cheers me up! pening dah tengok calculus neh. you make me smile again and sekarang nak study balik. dah dapat semangat balik dah. wekk!

thanks for really be there whenever i need you. walaupun awak dah senyap sekarang cakap nak teman saya stay up, takpe i know you're still here with me. like you said, tak kira lah saya dah tidur ke dah berdengkur ke saya tetap sebelah awak teman awak study okey? yeahh! ;D


how grateful i am to have you :)

whatever it is, hey hey sweetheart, if you ever happen to read this...

Izzul Islam, i love you just the way you are and i really mean it. xoxo.
(*saya tahu awak mesti tengah mimpi saya sekarang ni kan? >,<)


insyaAllah semua akan baik-baik saja esok hari. 2.15 p.m i'll be in the examination hall for my calculus. wish me all the best everyone!

okey, sekarang nak sambung study balik. baru nak tidur, esok bangun tinggal selak selak nak sedapkan hati sebelum exam. :) doakan saya please? takut. really.

(*tiba-tiba rasa nak tulis panjang-panjang macam ni. dengan hujan angin sepoi-sepoi bahasa, sentimental sikit malam ini okeh err pagi. apa salahnya, haishh. ;p)

sekian. ;D

No comments: