Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Tuesday, December 1, 2009

[sweet dreams]

salam~

2.00 a.m
1 disember 2009
farah masih belum tidur
kerana telah melelapkan diri selepas menelan ubat beberapa jam yang lalu
(:

kerana mata yang tak mahu lelap, saya kembali melilau seorang diri di ruang tamu menatap lappy turun temurun akak tersayang. i love you sis! ;) facebook, myspace, blogspot telah habis diteroka. melihat perkembangan temanteman. lama kot farah tidak berkegiatan begini. weehee! ;p

saya terjumpa sesuatu, sebilangan mereka berubah. bukan seperti apa yang saya kenal dulu. mungkin saya silap kerana hanya melihat dengan mata kasar... ampun. saya hanya menyatakan apa yang dirasa pada ruangan sendiri ;) ahh, tak perlu saya ungkap melampaulampau. iye, saya faham.

saya lemah dan di sini hanya doa;
ya allah, i don't even want my self to change like what ive seen before on them.
dan jika saya mahu berubah sekalipun, biarlah perubahan itu sesuatu yang berkualiti as long as i can sail in this world with my own feet. :)
amin ya rabbal alamin...


sudah, saya perlu tidur untuk kesegaran esok hari. doakan saya terus sihat kalian =)

No comments: