Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Saturday, November 14, 2009

[away for something]

salam~

kiri, kanan, kiri, kanan... hahaha. insan tertentu faham kenapa saya tibatiba berkawad tak tentu pasal. hihihi ;p

kalian, doakan saya. saya mohon. mungkin bukan impian saya tapi kerana keinginan. walaupun saya tahu bad effect yang akan melanda diri saya, fine lah. i have to admit something, saya sedang mencabar diri saya. tolong sokong saya. i am not the old farah azieka and i don't want to be such the old her. farah yang terus dikongkong dengan diri sendiri, farah yang terus lemas dalam tangisan sendiri, farah yang terus lemah dengan diri sendiri. ohh sorry, tidak sekali lagi. sorry kalian, katakata yang secara spontan keluar. agak merimaskan mungkin, but sokay. bantu saya oke. ;))

i'll be shuh shuh away untuk masa yang lama mungkin, agak lama. senyap seketika menunaikan keinginan diri sendiri. my parents tidaklah menggalakkan dan tidak melarang, dia juga begitu and my friends yang tidak pernah percaya. hahaha. tak kisahlah. sudah lewat dan saya perlu tidur, esok mahu exam lagi. statistics here i am. hee. ;) *bila saya lulus di sana nanti di blog ini akan pertama-tamanya saya lukis all the experience. mungkin manis, mungkin pahit. wait and see lah farah. saya takut, excited, teringin. doakan saya kuat. itu sahaja. enough. :)


and there she is. ouhh... aja aja fightin'! ;)



No comments: