Satu hari satu malam Dia berjalan dia berhenti Dia bertanya kenapa dan mengapa Dengan jawapan Tapi Kerana Dia Cipta

Sunday, March 1, 2009

[sAya, sUkE, tiDak & sEmUa]

this is how benda ni akan dimulakan
even pada awal agak blur bout hw 2 create this
ngeee~

saya,farah azieka nasir..
kenapa guna saya??
wooo~
x pe lah lbh selesa begini
=]

saya suka sajak dan saya suka menulis
kalau bagi satu kertas dan disuruh hasilkan karangan
waaahhhh...
itu memang hobi saya
huu!
seronok sangat!
hakikatnya saya suka apa yang tersirat
even membosankan
tp SAYA SUKA!!
haha..

sekarang saya...
explaining who am i is like explaining how water taste
guess...
huu~
saya tak suka katak
walaupun selalu diganggu oleh teman2
x pe lah..da mmg teman saya begitu
terima saja..hihik!
especially yg rapat!
huh..mereka mmg kejam
haha..ADAM!huh..
hak3...
saya x kan pernah dapat bekerjasama dengan binatang ini
huh!!
saya suka makan
bila bosan, tensiOn
wooo~
waktu paling seronok untuk menikmati makanan
huhuk!

No comments: